Szállítási feltételek

Személyes átvétel, házhoz szállítás.

Webáruházunk a termékek aloldalán tájékoztató jelleggel feltünteti a termék elérhetőségére vonatkozó információt, így a termékeket ”rendelhető”, ”külső raktáron”, ”rendelésre”, ”átmenetileg nem vásárolható” és más hasonló megjelölésekkel látja el. A termékek elérhetőségére vonatkozó információkat a weboldalunk automatikusan frissíti. Weboldalunk állandóan frissül, ugyanakkor a megrendelések nagy száma miatt, illetve a frissítések átfutási ideje miatt a termékek elérhetőségére vonatkozó információk a valóságtól eltérőek lehetnek, így Webáruházunk a termékek elérhetőségére vonatkozó információk valóságtartalmáért nem tud felelősséget vállalni.

A termékek aloldalán a termékek elérhetőségére vonatkozó információk mellett feltüntetjük a termékek várható szállítási időpontját. A feltüntetett határidők csupán tájékoztató jellegűek, amelyek a Webáruházunkkal szerződéses jogviszonyban álló futárszolgálatok tájékoztatásán és a termékek elérhetőségére vonatkozó megjelölésen alapulnak, így a termékek tényleges kiszállítási határideje a feltüntetett időponthoz képest eltérő lehet.

Amennyiben vásárlását nem előre utalással egyenlíti ki, kezelési költséget számolunk fel, melynek díja: 490 Ft. Átvételi pontjainkon történő személyes átvétel esetén kezelési díjat nem számítunk fel.

Több termék egyszerre történő házhoz szállítása esetén a legnagyobb csomag egyszeri díjáért szállítjuk ki Önnek a termékeket egyetlen csomagban.

A rendelés jóváhagyása gomb megnyomása után rendelése azonnal megjelenik ügyfélkezelő rendszerünkben. A megrendelés véglegesítése után küldünk Önnek egy automatikus e-mailt, amely tartalmazza rendelésének részleteit.

Web áruházunkban megrendelt termékek személyesen a termék beérkezését követően kiküldött értesítőt követő következő munaknapon átvehetőek:

személyesen ügyfélszolgálatunkon (3700 Kazincbarcika, Egressy Béni út 26.), nyitvatartási időben

(Hétfő - Péntek 10-17-ig)  Ebéd idő : 12 órától 13 óráig ezen időpontokban nem tudja átvenni a csomagját illetve rendkívüli technikai okok miatt amiről a megrendelőt telefonon keresztül értesítjük )

házhoz szállítással országosan, MPL Posta futárszolgálattal, biztosított csomag formájában, s a lentebb megtalálható szállítsi határidők az irányadóak.

Elérhető státuszú termékek esetében munkanapokon leadott megrendelés esetében:

személyes átvétellel ügyfélszolgálatunkon legkorábban a termék átvételéről küldött értesítő levelünket követő, nyitvatartási időben bármikor, kivétel a fent megnevezett speciális esetek esetében.
házhoz szállítással:
2 - 6 napon belül ha a termék nem külső raktárból származik, hanem raktári készleten besorolású

külső raktárról történő szállítás esetén legkorábban: 6 napon belül külső raktárról történő szállítás esetén legkésőbb: 15 napon belül

A legkorábban és a legkésőbbi időpontok, minimum és maximum értékek, a megredelés ezen intervalummok közé eshetenek a pontos időpont miatt ügyfélszolgálatunk tud bővebb felvilágosítást adni.

Külső raktár: minden olyan termék, amely speciális kezelést és szállítást igényel. Az időjárási viszonyok és a külső raktár terheltségtől függően változó a beszállítás időpontja. A külső raktárban található termékek, legkorábbi időpontja azt az időpontot mutatja amely a megrendelő kézhez veheti a csomagot, a külső raktár legkésőbbi időpontja egy elhúzódó beszállítás esetén azt az időpontot mutatja amely a megrendelő a csomagot kézhez veheti. Az ilyen jellegű termékek esetén a megrendelést követően kérhet telefonos információt a webáruháztól, a tényleges beszállításról, illetve jelezheti sűrgősségi jellegét is amit a munkatársunk rögzíteni fog, és megadja az információt arról, hogy mikor tudja a megrendelését átvenni. Ebben az esetben e-mailben küldünk egy szállítás módosítási e-mailt.

Elérhető 3 munkanap státuszú termékek esetében a fenti határidők + 1 munkanappal meghosszabbodnak.

Személyes átvétel: ügyfélszolgálatunk a Net Világ Szervizben történik, amelynek címe a fent leírtakkal azonos illetve Net Világ weboldalon is elérhető

Házhoz szállítás esetén az MPL Magyar Posta futárszolgálat a kézbesítés e-mailben értesíti a kézbesítés tervezett időpontjáról.

Amennyiben nem felelne meg a kiszállítás időpont, a MPL Posta Futár értesítőt ad át és a legközelebbi értesítési címen megjelölt posta hivatalban azt 5 munkanapig őrzi illetve átveheti. A csomag az értesítő kiállítását követő azonos napon, 17 órától átvehető a legközelebbi Ön megrendelési címéhez közel eső posta hivatalban amely az értesítőn fel is van tüntetve. Így nem szükséges egész nap a megadott címen tartózkodnia.

Az e-mailben található csomag címkeszám segítségével a Magyar Posta Nyomkövető oldalon nyomon követheti a csomag útvonalát.

A kiszállítás munkanapon 8.00 - 17.00 óra között történik. Kérjük, olyan telefonszámot adjon meg, amin a csomag átvételére jogosult személy a fent jelzett időpontban mindig elérhető. Utánvétes csomag esetén a számla összegét a futárral kell készpénzben rendezni, a csomag átvételével egy időben. Kivételes esetben szombati napon vagy a feladás napján kézbesítendőként is küldheti az áruház a csomagot a gyorsabb kiszolgálás érdekében.

Bővebb információk az MPL Magyar Posta üzletszabályzatban. További információk a MPL Posta Csomagról.

Kérjük, hogy a csomag átvételekor ellenőrizze annak sértetlenségét. Amennyiben esetlegesen sérülés mutatkozik a csomagoláson még a futár jelenlétében ellenőrizze a csomag tartalmát. Jegyzőkönyveztesse a posta mesterrel vagy a posta futárral ha annak felbontottságát tapasztalja.

E-mailben és SMS-ben értesítést küld a rendszer, ha már átvehető a csomag. Az értesítést követően maximum 5 nap áll rendelkezésre a csomag átvételéhez.

Szállítással kapcsolatos változtatások

A szállítás módján sajnos utólag, a megrendelés leadását követően már nincs lehetősége változtatni. Amennyiben rendelésének szállítási idejét szeretné későbbi időpontra módosítani, ezt a termék feladását követően futárszolgálatunkkal tudja egyeztetni.

Vissza szállításra kerülő termékek - újbóli kiszállítása

Az át nem vett csomagok csak újabb dij felszámítása mellet, illetve az át nem vett csomag korábbi szállítási díjának és új kiszállítás díjának felszámításával küldjük ki újra, ebben az esetben az áruház fenntartja a jogot, hogy a megrendelőtől, előre utalást kérjen annak ellenére is hogy a megrendelő utánvétel kérte a termék kiszállítását, illetve az áruház fentartja a jogot, hogy speciális feltételek mellet küldje csak ki újra tereméket. Az áruház továbbá fenntartja a jogot, arra nézve is, hogy a szállításokat ilyen esetben megtagadja a megrendelőtől, és ezen jogokat a megrendelő a megrendelés előtt megismerte és elfogadja. Az ilyen esetben történő kiszállítás megtagadása nem jelenti azt, hogy a merendelőt nem szolgálja ki a jövőben az áruház, de a megadott címre már a jövőben nem szállít az áruházunk kivétel ez alól ha a megrendelő megkeressi az áruházat, hogy a korábbi megrendelést kívánja újra kiszállítatni. Továbbá, az át nem vett csomagok a megrendelésének törlésével is járnak így ilyen esetben minidg forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz az újboli kiszállítás ügyintézése miatt.

Fizetési móddal kapcsolatos változtatások

A fizetési módot Ön csak abban az esetben változtathatja meg, ha banki átutalás helyett inkább utánvétellel, vagyis a termék átvételekor készpénzzel szeretne fizetni.

Egyéb, a fizetési móddal kapcsolatos változtatásra a megrendelés leadását követően már nincs lehetőség.

Számlázási cím módosítása

A számlázási cím módosítására kizárólag a megrendelés rendszerünk általi lezárásáig van mód, ezért a számlázási cím módosításának lehetőségéért Webáruházunk nem vállal felelősséget.

Kérjük, minden esetben bizonyosodjon meg arról, hogy a megrendelés visszaigazolásában szereplő adatok megfelelőek a számla kiállításához

A megrendelés törlése

Amíg nem kapta kézhez a terméket (vagyis ún. ”nyitott” megrendelés esetében) a rendelést ügyfélszolgatunk megkeresésével, vagy a emailben, is le tudja mondani, minden kötelezestég nélkül.

A megrendelésben szereplő termék kicserélése egy másik termékre

Az elküldött rendelésben szereplő termékekből csak törölni lehet, új terméket az adott megrendeléshez nem lehet hozzáadni. Ha Ön egy termékre adott le rendelést és ezen termék helyett egy vagy több másikat szeretne rendelni, törölje a megrendelést és adjon le egy új megrendelést.

Ha Ön több terméket rendelt és a megrendelt termékek közül csak néhányat szeretne kicserélni, ezt kétféleképpen teheti meg:

Ha több termék szerepel a rendelésében, törölje a nem kívánatos terméket és adjon le egy új rendelést arra a termékre, amelyiket a törölt termék helyett kívánja megvásárolni. A többi, nem törölt termékre vonatkozó megrendelés továbbra is érvényben marad és így két megrendelése lesz. Kérjük, hogy ezt a megoldást csak akkor válassza, ha a termékeket személyes átvétellel veszi át, ellenkező esetben a két rendelésért külön-külön szállítási díjat kell fizetnie.
Megszünteti a teljes rendelést, és újat hoz létre.

A személyes adatok megadása

Ha Ön új vásárlóként rendel, kérjük, válassza ki, hogy saját nevében vagy cég nevében kíván rendelni, majd töltse ki a megrendeléshez kért információkat. Ha nem tölti ki a szállítási címet, akkor rendszerünk automatikusan a számlázási címet tekinti szállítási címnek.

Ha Ön korábban már regisztrált, kérjük válassza ki a szállítási címet és a számlázási címet. Egyszerre több címet is megadhat és így a következő alkalommal, amikor vásárolni szeretne, nem kell újra kitölteni a kívánt címet, csak egy kattintással kiválaszthatja a megfelelőt.

A számlán minden esetben az a név és cím fog szerepelni, amit a rendelés leadásakor megad

Kosár

Miután kiválasztotta, hogy melyik terméket kívánja Webáruházunktól megrendelni, a termék megrendelésének folyamatát a termék kosárba helyezésével indíthatja el. A kosár tartalmát a megrendelés véglegesítéséig módosíthatja, tetszése szerint helyezhet bele további termékeket, módosíthatja az adott termékből megrendelt mennyiséget vagy akár törölheti is a termékeket.

A kosárban a kiválasztott és megvásárolni kívánt termék listáját láthatja, a termék pontos nevével, a várható szállítási idővel, továbbá a megrendelt darabszámot. A termékek feltüntetett ára Alanyi adómentes.

A kosár tartalmát úgy tudja ellenőrizni, hogy a weboldal jobb felső részén található Kosár ikonra klikkel.

Garancia

Házhoz szállítás esetén a garancialevelet a Felhasználói fiókjában megadott e-mail címre küldjük a csomag átvételét követő 3 munkanapon belül ha azt nem tartalmazza a csomagja. Kérjük mindig ellenőrizze a Spam mappát is. Amennyiben a garanciajegy nem érkezik be online postafiókjába, kérjük keresse fel Ügyfélszolgálatunkat! A hatályos jogszabályok szerint jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét.