Elállás a terméktől

 


Elállási szándék esetén kérjük tanulmányozza az alábbi oldalakat: 

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól Így kell elállási nyilatkozatot tenni internetes vásárlásnál

Nyilatkozat mintát a lenti linken tudja letölteni és kitölteni, majd eljuttatni nekünk

Az elállásra a vásárlás követő 14. napig van lehetősége. Az elállás során Önnek, kötelessége a termekét visszaküldeni saját költségén a vállalkozásunknak. Az alábbi címre: 3700 Kazincbarcika Egressy Béni út 26. Varga Jácint e.v.

 

A vissza küldés során, a termekét hiánytalanul az eredeti csomagolásban, kell megküldeni, a szállításból eredő karokért a feladó a felelős. Sérült termekét nem vagyunk kötelesek átvenni, sem visszavenni.

 

A termék beérkezését követen, minden esetben azt megvizsgáljuk, informatikai szakszervizel a szerződött partnerünk a Net Világ Szervizben szakvéleményeztetjük, ha szakvélemény bizonyítotton a termék sérülését, leejtését, szétszerelését, folyadék okozta kárt, más sérülést állapítja meg, Ön nem élhet az elállás lehetőségével, így abban az esetben az Ön részére azt vissza küldjük, az Ön költségére és a csomagban mellékeljük a szakvéleményt, illetve a bizonyítékokat a szakvéleménnyel együtt fénykép, vizsgálati eredmény, stb. A vásárolt tereméken az eredeti átadáskori operációs rendszert Ön eltávolítja, megváltoztatja, vagy lecseréli, abban az esetben a termekét sérültnek kell tekintenünk. Így kérjük a 14. napig azon ne változtasson.

 

Figyelmet felhívjuk az informatikai terméke szoftvereinek nem megfelelő működés okozhatja, Önnek a termék hibás működését, ha Ön nem operációs rendszerrel ellátott terméket vásárolt, kérjük szakszervizt keressen meg a termék telepítésére, ne bízza azt hozzá nem értő személyekre.

 

Ha Ön nem ért egyet a véleménnyel jogosult igazságügyi szakértőhöz fordulni és polgári peres eljárást kezdeményezni, illetve a fogyasztóvédelmi felügyelőséghez is fordulhat, vagy az e mellet működő békéltető testülethez.

 

Vállalkozásunk nem fogadja el kötelező érvényűnek a békéltető testületi döntéseket, de minden esetben alapját képzik a megrendelővel kialakított vita lezárásának álláspontjában a vállalkozás részéről.

Felhívjuk a figyelmet más számítástechnikai bolt véleményét nem áll módunkban elfogadni, illetve azok szakvéleményét sem mivel azok egyenértékű az általunk beszerzett szakvéleménnyel. 

 

Ha Ön már kifizette a terméket az-az elállási nyilatkozat postai úton történő megküldését követően, annak kézhez vételét követő 15. nap után a megrendelő magánbankszámlára kerül vissza utalásra.

 

A vételár vissza juttatása minden esetben csak és kizárólag bankszámlára van módunk visszafizetni. Ezen szabályok a személyes ügyfél-szolgálatra visszajuttatott termék esetén is érvényesek és irányadóak.

 

AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT NEM JOGOSULT AZ ELÁLLÁS AZONNALI DÖNTÉSÉRE.

 

FELHÍJUK A FIGYELMÉT, HA ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKON AZ EMBERI VISELKEDÉS SZABÁLYAIT ÁTHÁGJÁK (HANGOSKODNAK, KIABÁLNAK stb.) AKKOR RENDŐRSÉGI ELJÁRÁST KEZDEMÉNYEZNEK AZ OTT LÉVŐ MUNKATÁRSUNK ÖNNEL SZEMBEN. EZÉRT MEGKÉRJÜK A VITA RENDEZÉSE MINDEN ESETBEN EMBERI MÉLTÓSÁGHOZ MÉRTEN TÖRTÉNJEN.

Ügyfélszolgálati munkatársunkkal szemben panasszal élhet a: info@net-vilag.hu email címre küldött elektronikus levélben.

 

A vételár a futár költségek csökkentésével kerül vissza utalásra. A vételár tovább csökkenthető, ha hiányosan, vagy sérülten kerül vissza küldésre, illetve elutasításra kerülhet az olyan csomagok vissza küldése, amely sérült terméket tartalmaz, vagy hiányos, vagy nem tartalmazza a terméket. Ezen csomagok futár díja minden esetben a megrendelőt terheli. Ha a termék elállása vissza utasításra kerül abban az esetben csak akkor áll módunkban visszaküldeni, ha a megrendelő a futár költséget megelőlegezi. Ebben az esetben mindig egyeztessen az ügyfél-szolgálattal.

Viták feloldását célzó eljárás:

Minden visszaküldött csomagot az ügyfélszolgálat jegyzőkönyvezi, és videó felvételét készül arról annak teljes átvételi mozzanatától a felbontásáról, hogy a megrendelő milyen körülmények között küldte vissza a csomagot. A külső sérüléssel rendelkező csomagot minden esetben a futár céggel jegyzőkönyveztetjük. 

Kérjük, töltsék le ezt a nyilatkozatott és küldjék el nekünk, ennek ellenére, Ön tegye meg elállási szándéka bejelentésest a legrövidebb időn belül az ügyfél szolgálatunkon is a 06 (48) 786 959 számon.

Itt kollegánk segíteni fog Önnek a törvényes és szabályos elállás megtételében, illetve kérdéseinek meg válaszolásában.

 

Kattintson a linkre, ha le kívánja tölteni az elállási nyilatkozatott.